Advertisement

Worry - Gece Yarıları (Official Video) (prod by TVTO) #mastajam

Worry - Gece Yarıları (Official Video) (prod by TVTO) #mastajam Spotify:
iTunes:

Söz: Worry
Beat: TVTO
Mix Mastering: Aspova
Kayıt: Masta JAM
Cover Art: Emp
Video: Aspova
Yönetmen: Cem İldem
Yapım: Hurda Film
Kurgu & VFX: Cem İldem

Sözler:

Yürüyorum ardımda yıkılan duvarlar
Çıkıyorum bu kumardan
Evim de yok barkım da yalnızca sokaklar
Düşüyorum boşlukta

Kanadı bak her yerim
Kaderim zemherimdi
Kanadımı germedim
Denedim ve yenildim

Gece yarıları nefessiz kaldım
Hayatımın içinde çıkış yolu göremedim
Yarınların hevesi kaldı
Bayat artık lanet bu sorunları yenemedim

Biliyorum aslında yolumda kuvarlar
Enkaz var en sonunda
Gizlimde yok saklımda bütün bu olandan
Gidiyorum bu diyardan

Kanadı bak her yerim
Kaderim zemherimdi
Kanadımı germedim
Denedim ve yenildim

Gece yarıları nefessiz kaldım
Hayatımın içinde çıkış yolu göremedim
Yarınların hevesi kaldı
Bayat artık lanet bu sorunları yenemedim

#mastajam

Post a Comment

0 Comments